Utmaning

1. Tre namn jag lyssnar till:

Virre,Vickan & Victoria

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
hmm.... Att jag ÄLSKAR hästar


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag kan vara lite för bitchig


4. Detta är jag rädd för:
Visa hundar och alla spindlar.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
mat, glädje och tryghet.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
stå på huvud, åka skridskor och leva utan hästar

7. Detta tycker jag om att göra:
Rida, vara hos Maggan och va med pollare


8. Detta vill jag göra just nu:
Vinna en miljon!


9. Bästa känslan:
Kärlek från vänner & djur

10. Värsta känslan:
Ensamhet och stress


11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
Glad och rolig


12. Är jag kär just nu?:
Ja.


13. Jag vill gifta mig:
Nej


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Tjäna pengar, bli lycklig och skaffa gård


15.
Min käraste ägodel:
Familjen


16.
Något jag vill ha i present:
En häst


17. Detta har jag på mig just nu:
Ridkläder och pjamas kläder


18. Favoritkläder:
Mjukisbrallor, sovbrallor och tajts


19. Favoritdjur:
Mäst hästar men andra djur går också bra


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Oj, det är väldigt varierande!


21. Då grät jag senast:
kanske 2 dar sen


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: Spanska Tråkigaste: Historia


23. Stjärntecken:
Våg


24. En bok jag gillar:
Vet ej ;S


25. En film jag gillar:
Pirates of the carribien


26. TV-program jag gillar:
Desperat housewife


27. Favoritdoft:
Hästdoft


28. Detta äter jag gärna:
Godis


29. Dricker helst:
Saft eller jucie


30. Favoritgodis:
Det mesta men lakrits typ


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Andalusien


32. Färgen på mina ögon:
Gröna


33. Min längd:
163 kanske :)


34. Jag tror på:
Något.


35. Jag spelar:
Mupp XD


36. Person jag beundrar:
Linn, Maggan & Ebba


37. Så här bor jag:
I nån lägenhet


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
typ alla?


39. Det här tänder mig:
Det behåller jag för mig själv ;)


40. Det här gör mig avtänd:
Svartsjuka!


41. Favoritfärg:
Lila & Rosa


42. Favoritcitat:
vet ej?

43. En hemlighet jag vet:
Den fortsätter jag behålla hemlig!


44. Den bästa present jag fått:
Det vet jag ej alla är bra :D


45. Senast köpta skiva:
Kommer ej ihåg :S


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Vet inte, finns nog för mycket jag skulle vilja ändra på.


47. Det jag är missnöjd med:
Håret håret håret


48. Udda förmåga/egenskap:
Det vet du om du känner mig


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Vara en häst som bara har det skönt :)


50. Tre personer jag vill ska göra detta test: 
 Vet ej ? får tänka lite


Kommentarer
Postat av: Josefine

fin blogg :)

2008-05-04 @ 09:58:56
URL: http://finy.blogg.se
Postat av: Rebecca

Du gillar hästar va ;)?

www.rebeccasblogg.se

2008-05-04 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0