Fredag 30/5-08

I dag red jag ut på Donja med sadel men utan stigbyglar. Först red vi bort till bron som hon förs vägrade att gå över men sen gick de sen vända jag nästan därefter red över bron i gen och bort till kosorna tog sen höger och red en lång väg sen red jag ner vid några får och först bryde Donja sig inte om dom när det var sådär 4 st. Men sen kom de kanske 20st och då var det skuitt hit skutt dit och nära på att lyfta frambenen. Sen red vi hemmåt och jag borstade henne sen innan jag släpte ut henne i hagen hoppade jag upp barbacka och red och betade. Sen vart det hagen för henne. Men det var så härligt. Tog även bilder.

Victoria
-Mycket nöjd


Innan jag red ut:
image99

efter ridningen
image100

image101

Betandet:

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0