Gladdys = Bockponny

I går red jag Gladdys först var hon världens finaste sen när jag började trava började hon BOCKA! Jag menar inte lite VÄLDIGT mycket!!`Till slut ramlade jag av! Då tänke Linn lite kaxigt det där var inge och hoppade upp! Och hon ramlade av nästan på en gång sen var vi tvungen att byta sadel 3 gånger och Linn ramlade av en gång till. Men sen vart Linn sur och då gick det sen efter typ kanske 30 min vart hon som en ÄNGEL!!!! MIN ÄNGEL!!!

Victoria
- Ont i ryggen

Linn
- Ont i huvudet, ryggen och lite överallt

Kommentarer
Postat av: Miranda

haha gladdys står på vår ridskola nu :) mycket bra på att bocka ;)

2010-12-22 @ 18:32:20
URL: http://miiranda,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0