Måndag 14/7-08

Red ut själv. Red får vägen de gick bra sen tog jag spåret en bit.  I början gick de super sen när vi skulle skritta hem ville hon bara springa iväg och hon bara stod och hoppade på samma ställe sen ner i diken och in på åkrar. Sen när vi nästan var hemma möte vi en bil och jag gick på fel sida så jag skulle gå över på rätt då vägrade Donja de (bitch:P) så hon började små stegra sig och gick ner mot kostängsel så jag viste ej hur det skulle gå så jag slängde mig av och hållde på att bryta benen känndes det som så fick jag leda henne då gick de hur bra som helst. Gubben såg iallafall inte arg ut (tur). Red i över 1 timme. Tog alla gångarter + ett snabbrace för att träna galopp de gick fort fort fort!!! Nedrans ponny!! :) Men världens finaste & Sötaste!!! Kommer SAKNA DIG GUMMAN !!!!! <33 <33 <33 <33

Victoria
- Jätte nöjd i början och inte så nöjd i slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0