God morgon!

God morgon alla läsare! Nu sitter jag här och kollar lite på olika sidor. Ska snart cykla till stallet och rida Donja till Ebba :) Det ska bli roligt! Sen så ska vell vi hitta på något roligt!

Har ej skrivit om polpartyt, det var så att Emma B hade ett polparty för alla som rider på Nordiclights = 6 pers.
Vi badade åt och skrattade åt vår dåliga humor :):D Vollybollmatchen vann såklart mitt lag! ;) Vårt lag hete CaKaYO.
I mitt lag var det Emma B, Johanna och jag. I det andra var det Emma R, Veroncia och Caroline.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med poolparty! och hästar! har själv hästar på gården, underbart! kika gärna in min blogg om du har tid!

2008-07-05 @ 18:22:10
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0