Badkruka...

Jag va en badkruka i dag var nere vid stranden från ca 11-16 och badade bara 1 gång alla andra badade minst 3 (barnen). Men jag ahr börjat fått ont i huvudet om jag doppar de men eftersom Ebba knuffade i mig så blöttes huvudet. Men var i ett tag så när jag kom upp kunde jag knappt gå bara skakade, så jag gömde mig under min filt och försökte värma mig. Sen åkte jag och mamma till Norrtälje och shoppade lite tröjor, örhängen, underkläder och hårspännen. Nu sitter jag och håller på i photoshop har gjort en ny header. Linn har lagt in den.


Kommentarer
Postat av: JESSICA

vad roligt att du har gjort om din header :) snyggt

2008-07-28 @ 22:54:23
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0